baner1
baner2
baner3
baner4
jezero
zito
mostic
vojvoda stepa

Председник општине Нова Црња

             Владимир Бракус

   ПОСЛЕДЊЕ ВЕСТИ

Избориа Комисија општиие Нова Црња
Број: II-013-4/20-6-3
Дана: 11.05.2020.

На основучлана 23. Закона о локалним изборима (''Службени гласник РС'' број 129/2007, 34/2010 – одлука УС, 54/2011, 12/2020, 68/2020),Изборна комисија Општине Нова Црња, на седници одржаној дана 11.05.2020.године, донела је:

О Д Л У К У

о измени Одлуке о утврђивању образаца за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 26. април 2020.године

 

Став 1. Одлуке о утврђивању образаца за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 26. април 2020.године ( „Службени лист општине Нова Црња“, бр. 5/2020), мења се и гласи:

 

УТВРЂУЈУ СЕ обрасци за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 21. јун 2020.године, и то:

 

Изборна листа кандидата за одборнике Скупштиие општине Нова Црња-СОНЦ 1/2020 - Преузми

Овлашћење за подношење изборне листе - СОНЦ 2/2020 - Преузми

Сагласност носиоца изборне листе да буде носилац изборне листе кандидата за одбориике у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 3/2020 - Преузми

Изјава о прихватању кандидатуре за одборника у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 4/2020 - Преузми

Списак бирача који подржавају изборну листу кандидата за одборнике у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 5/2020  - Преузми

Овлашћење - СОНЦ 6/2020  - Преузми

Изјава бирача да подржава изборну листу кандидата за одборнике Скупштине општине НоваЦрња - СОНЦ 7/2020 - Преузми

Потврда - СОНЦ/П/2020 - Преузми

Прилог табела - Преузми

Решење о наставку изборних радњи можете преузети  -  Овде

Комплетну одлуку можете преузети  -  Овде

Комплетну нову одлуку можете преузети  -  Овде

Нову одлуку о утврђивању образаца можете преузети  -  Овде

Роковник за вршење изборних радњи можете преузети  -  Овде

Нови роковник за вршење изборних радњи можете преузети  -  Овде

Одлуку о боји гласачких листића можете преузети  -  Овде

Обавештење Општинске управе о могућности увида у део Јединстевног бирачког списка за подручје општине Нова Црња Преузми

 

ПРОГЛАШЕНЕ ИЗБОРНЕ ЛИСТЕ:

АЛЕКСАНДАР ВУЧИЋ – ЗА НАШУ ДЕЦУ. - Преузми

Vajdasági Magyar Szövetség – Pásztor István - Савез војвођанских Мађара – Иштван Пастор Преузми

ИВИЦА ДАЧИЋ – „СОЦИЈАЛИСТИЧКА ПАРТИЈА СРБИЈЕ (СПС)“  Преузми

О Б А В Е Ш Т Е Њ Е

Општина Нова Црња је отварила посебан рачун за донације привредника и појединаца који исказују највиши степен друштвене одговорности 

комплетан документ са свим информацијама можете преузети овде

У СЛУЧАЈУ ОБАВЉАЊА НЕОПХОДНИХ ПОСЛОВА ИЗ ОБЛАСТИ СТОЧАРСТВА ТОКОМ ПЕРИОДА ЗАБРАНЕ КРЕТАЊA (20:00-05:00 ЧАСОВА), СВАКИ ПОЉОПРИВРЕДНИ ПРОИЗВОЂАЧ ЈЕ ДУЖАН ДА ПОДНЕСЕ ЗАХТЕВ ЗА ОДОБРЕЊЕ КРЕТАЊА СЕКТОРУ ЗА ПОЉОПРИВРЕДНУ ИНСПЕКЦИЈУ.

За даља упутсва посетите следећи линк: http://www.srednjobanatski.okrug.gov.rs/2020/03/22/dozvole-za-kretanje/
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА
ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-3
Дана: 23. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 
На основу Одлуке о проглашењу ванредног стања ("Сл. гласник РС" бр. 28/20), члана 5.Oдлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територији општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 4/20), чл. 58.Статута општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 09/08, 16/12, 16/15 и 2/19), председник општине Нова Црња, као командант Општинског штаба за ванредне ситуације дана 23.марта 2020.године, донео је

 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ
СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА БРОЈ 3 / 2020
 
За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:
а) Забрањује се рад свих објеката и локала изузев самопослуга,продавница хране и апотека.
Забрањује се кретање у свим парковима и јавним површинама намењеним за рекреацију и спорт.
Забрана јавног окупљања у затвореном простору пооштрена је тако да у затвореном простору неможе боравити више од 5 особа.
Трговинске радње, самопослуге, апотеке и слично не сматрају се јавним окупљањем узатвореном простору.
б ) Рад угоститељских објеката организовати у складу са донетом Одлуком о посебним мерама пружања услуга у области трговине на мало, која обухвата продају хране и пића. То неподразумева затварање угоститељских објеката, већ се угоститељима забрањује да своју делатност врше тако што би корисници услуга купљену храну и пиће конзумирали у самомобјекту или у башти угоститељског објекта.
То значи да грађанин може да купи храну и пиће „за понети“, а не може да купљену храну ипиће конзумира за столом или шанком у самом угоститељском објекту или у башти угоститељског објекта.
Уколико угоститељ жели да врши своју делатност за време трајања ванредног стања, неопходноје да успостави доставну службу која би испоручивала храну и пиће за понети или да организујешалтер преко кога би се продавала храна и пиће без уласка у сам угоститељски објекат. Притоме радници у угоститељском објекту морају да буду опремљени одговарајућом хигијенско-техничком опремом за спречавање ширења заразне болести.
Стога се ова одлука не односи само на ресторане и кафиће, већ и друге предузетнике (кладионице, аутоперионице, играонице…) који су омогућавали корисницима својих услуга да застолом или шанком конзумирају храну и пиће коју било купују или добијају бесплатно.
в) У складу с претходном одредбом, ограничава се радно време свих угоститељских објеката од08.00 до 16.00 часова.
г) Обуставља се приградски саобраћај, осим за потребе привреде, на основу посебних услова.
д) Радно време позивног, кол-центра у Општинској управи, који пружа информације за помоћграђанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07.00-16.00 часова, свакодневно.
ђ) У свим месним заједницама рад и дежурства одвијају се у периоду од 07.00 - 15.00часова, свакодневно.
 
2. ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:
- Општинском штабу за ванредне ситуације,
- свим субјектима цивилне заштите на територији општине.
 
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
                                                                                                                                            Владимир Бракус

Документ који се односи на обавезне мере везане за сахране и помене можете преузети ОВДЕ

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-2
Дана: 19. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА

 БРОЈ 2/2020

            За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:

а) Препоручује се послодавцима да процес рада и даље организују тако да сви који то раде могу да раде од куће. Уколико рад од куће није могућ, процес рада треба организовати тако да се строго поштују све хигијенско-техничке мере за спречавање ширења заразе (ограничен број људи у просторији, коришћење заштитних маски и сл.)

б) Грађани: самоизолација – без окупљања, без посета, без излазака из куће без преке потребе. Изузеци: када се иде у продавнице и апотеке, за шетање кућних љубимаца, бацање смећа. Лицима старијим од 70 година забрањује се излазак из домова, за њих све неопходне радње обављају млађи чланови породице и волонтери које ангажује Општински штаб за ванредне ситуације.

в) Пооштравају се мере које се односе на ограничавање јавног окупљања на отвореном и у затвореном простору. Окупљања су у оба случаја ограничена тако да дистанца између лица мора бити најмање два метра, као и да на површини од четири квадратна метра не може бити више од једног лица. Власници су у обавези да испед објекта назначе укупан број лица која могу боравити истовремено унутар тог објекта.  Од примене ове одлуке изузета су лица која због радне обавезе и специфичног начина организације рада објективно не могу применити ову меру. 

г) Ограничава се радно време свих угоститељских објеката (ресторана, кафића, барова и осталих угоститељских објеката) од 08,00  до 19,00 часова. У угоститељским објектима током радног времена дозвољено је присуство највише оноликог броја људи, прописаног претходном одредбом.

д) Радно време позивног кол центра у Општинској управи општине Нова Црња, који пружа информације за помоћ грађанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07,00 до 19,30 часова, свакодневно.

ђ)  Помоћ грађанима и даље организовати путем организације Црвеног крста, волонтера, добровољних ватрогасних друштава, јединица цивилне заштите опште намене.

е ) У свим месним заједницама организоваће се продужени рад, дежурства и кол-центри.
 

                   ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:

-  Општинском штабу за ванредне ситуације,

-   свим субјектима цивилне заштите на територији општине Нова Црња. 

 

ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ

ВЛАДИМИР БРАКУС     

У општини Нова Црња ће се спровести пројекат Балканског центра за миграције и хумантиране активности - БЦМ, који је омогућила Америчка амбасада у Београду.

Пројекат "Правна огласна табла" подразумева бесплатну правну помоћ свим лицима. Реализује се у сарадњи са локалним самоуправама, а Нова Црња је једна од четири локалне самоуправе у Србији која наставља пројекат у циљу подизања свести грађана о потреби увођења владавине права у свим деловима друштва.

Грађани, којима је овакав вид правне помоћи потребан, правнику се могу обратити лично сваког радног дана од 8-12h у просторијама општине Нова Црња или путем телефона позивом на број 023/815-030.

Правни саветник за пружање бесплатне правне помоћи: дипл. правник Невенка Миланков 

"У Кану је одржан највећи међународни сајам некретнина и инвестиција МIPIM 2015.године. Тако се око 20 000 излагача из преко 100 земаља света једном годишње сусретне на Ривијери и у четири дана, колико траје сајамска манифестација, договарају послове са више од 4000 светских инвеститора, 170 хотелских групација и 6700 компанија. 

Председник општине Пера Миланков је присуствовао презентацији објеката, а одржала се и светска премијера пројекта "Београд на води", где су представљене две резиденцијалне куле чија је реализација планирана у првој фази изградње.

Сајму су присуствовали градоначелник Београда Синиша Мали, градоначелник Зрењанина Чедомир Јањић, председник општине Житиште Митар Вучуревић, председник општине Нови Бечеј Саша Шућуревић, председник општине Опово мр Милорад Солдатовић и други. "

ЈАВНИ ОГЛАС ЗА ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ГРАЂЕВИНСКОГ ЗЕМЉИШТА У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА -

ПАРЦЕЛА БР. 1100, К.О. РАДОЈЕВО

Оглас преузети овде

Република Србија

Аутономна Покрајина Војводина

ОПШТИНА НОВА ЦРЊА

Одељење за привреду

 

 

ОБАВЕШТЕЊЕ О ЛЕГАЛИЗАЦИЈИ

Општинска управа општине Нова Црња, Одељење за привреду овим путем обавештава власнике бесправно изграђених објеката који су поднели захтев за легализацију објеката у Законом предвиђеним роковима, да је ступањем на снагу Закона о изменама Закона о легализацији ("Сл. гласник РС", бр. 117/2014), рок за достављање документације потребне за утврђивање могућности легализације продужен до 30.априла 2014.године.

Документација потребна за легализацију објеката:

1) геодетски снимак;

2 пројекат изведеног објекта у три примерка (у складу са чланом 15. Закона о легализацији објеката за породичне стамбене објекте до 300 м2 бруто површине; у складу са чл. 16. за стамбене објекте преко 300 м2 бруто површине, стамбено-пословне објекте и производне објекте; у складу са чл. 17. за објекте комуналне инфраструктуре; у складу са чл. 18. за објекте нискоградње);

3) доказ о праву коришћења, својине, односно закупа на грађевинском земљишту, односно доказ о праву својине на објекту

4) доказ о уређивању односа у погледу плаћања накнаде за уређивање грађевинског земљишта

5) доказ о уплати административне таксе

У зависности од поднете документације, захтеве је потребно допунити горе наведеним прилозима.

Напомена:Зaхтeви и приjaвe зa лeгaлизaциjу пoднeти дo 11. мaртa 2010. гoдинe, смaтрajу сe зaхтeвимa у смислу oвoг зaкoнa.

Све информације у вези поступка легализације могу се добити лично у Одељењу за привреду, канц. 3 или телефоном на број: 023 / 815-030, лок.103.

Закон о легализацији (’’Сл. гласник РС’’, број 95/13, 117/2014) можете погледати овде

Правилник о објектима за које се не може издати грађевинска дозвола можете погледати овде

ЛОЗАНИЋ ЗАДИВИО СВЕТ БОДИБИЛДИНГА

На 6. по реду светском првенству у бодибилдингу недавно одржаном у Мумбаију у Индији Мишел Лозанић из Војвода Степе постао је вице шампион у категорији Mens sport physique, у којој се тражи максимална изражајност мишића.

ГД

Комесаријат за избеглице и миграције РС интензивира информативну кампању за Регионални стамбени програм 

Нова мејл адреса за комуникацију са корисницима

Регионaлни стамбени програм Републике Србије (РСП), чије је спровођење почело и у наредних пет година има за циљ да стамбено збрине 16.780 најугроженијих избегличких породица у Србији, добио је нову мејл адресу преко које сви заинтересовани корисници могу да се обрате Комесаријату за избеглице и миграције и поставе питања која их интересују.

Нова мејл адреса је rhpinfo@kirs.gov.rs, а службеници Комесаријата одговараће на сва питања која се тичу спровођења Регионалног стамбеног програма. Корисници програма до сада су комуницирали са Комесаријатом за избеглице и миграције преко званичне Facebook странице Комесаријата, а у циљу потпуније информисаности корисника биће отворена и Facebook страница намењена искључиво реализацији Регионалног стамбеног пројекта.

Нека од питања на која ће корисници и потенцијални корисници Програма моћи да добију одговоре су када ће и које општине/градови бити обухваћени Програмом, која стамбена решења су предвиђена за одређени град/општину, шта је потребно од докумената да би се неко пријавио, које услове је потребно испунити, у којој фази је спровођење одређеног потпројекта Програма...

Циљ увођења нове мејл адресе за комуникацију са корисницима РСП-а је интензивирање информативне кампање која прати спровођење Регионалног стамбеног програма у Србији и што већа доступност свих неопходних информација потенцијалним корисницима.

Рeгиoнaлни прoгрaм стaмбeнoг збрињaвaњa (РСП) je зajeднички вишeгoдишњи прoгрaм Републике Србије, Босне и Херцеговине, Црне Горе и Републике Хрватске, кojи имa зa циљ дa oбeзбeди трajнa стaмбeнa рeшeњa зa oкo 27.000 нajугрoжeниjих избeгличких пoрoдицa, oднoснo зa oкo 74.000 људи у рeгиoну. Oд тoг брoja 16.780 пoрoдицa je у Србиjи, тaчниje oкo 45.000 људи. РСП Србије биће спроведен у наредних пет година кроз више потпројеката.

Регионални стамбени програм Републике Србије вредан је 330 милиона евра. Регионални стамбени програм све четири земље вредан је 584 милиона евра и финансиран је средствима Европске уније, која је највећи донатор, СједињенихАмеричких Држава, Немачке, Италије, Норвешке, Швајцарске, Данске, Турске, Луксембурга, Кипра, Румуније, Чешке, Словачке и Мађарске.