baner1
baner2
baner3
baner4
jezero
zito
mostic
vojvoda stepa

Председник општине Нова Црња

             Владимир Бракус

   ПОСЛЕДЊЕ ВЕСТИ

О Б А В Е Ш Т Е Њ Е

Општина Нова Црња је отварила посебан рачун за донације привредника и појединаца који исказују највиши степен друштвене одговорности 

комплетан документ са свим информацијама можете преузети овде

У СЛУЧАЈУ ОБАВЉАЊА НЕОПХОДНИХ ПОСЛОВА ИЗ ОБЛАСТИ СТОЧАРСТВА ТОКОМ ПЕРИОДА ЗАБРАНЕ КРЕТАЊA (20:00-05:00 ЧАСОВА), СВАКИ ПОЉОПРИВРЕДНИ ПРОИЗВОЂАЧ ЈЕ ДУЖАН ДА ПОДНЕСЕ ЗАХТЕВ ЗА ОДОБРЕЊЕ КРЕТАЊА СЕКТОРУ ЗА ПОЉОПРИВРЕДНУ ИНСПЕКЦИЈУ.

За даља упутсва посетите следећи линк: http://www.srednjobanatski.okrug.gov.rs/2020/03/22/dozvole-za-kretanje/
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА
ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-3
Дана: 23. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 
На основу Одлуке о проглашењу ванредног стања ("Сл. гласник РС" бр. 28/20), члана 5.Oдлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територији општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 4/20), чл. 58.Статута општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 09/08, 16/12, 16/15 и 2/19), председник општине Нова Црња, као командант Општинског штаба за ванредне ситуације дана 23.марта 2020.године, донео је

 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ
СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА БРОЈ 3 / 2020
 
За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:
а) Забрањује се рад свих објеката и локала изузев самопослуга,продавница хране и апотека.
Забрањује се кретање у свим парковима и јавним површинама намењеним за рекреацију и спорт.
Забрана јавног окупљања у затвореном простору пооштрена је тако да у затвореном простору неможе боравити више од 5 особа.
Трговинске радње, самопослуге, апотеке и слично не сматрају се јавним окупљањем узатвореном простору.
б ) Рад угоститељских објеката организовати у складу са донетом Одлуком о посебним мерама пружања услуга у области трговине на мало, која обухвата продају хране и пића. То неподразумева затварање угоститељских објеката, већ се угоститељима забрањује да своју делатност врше тако што би корисници услуга купљену храну и пиће конзумирали у самомобјекту или у башти угоститељског објекта.
То значи да грађанин може да купи храну и пиће „за понети“, а не може да купљену храну ипиће конзумира за столом или шанком у самом угоститељском објекту или у башти угоститељског објекта.
Уколико угоститељ жели да врши своју делатност за време трајања ванредног стања, неопходноје да успостави доставну службу која би испоручивала храну и пиће за понети или да организујешалтер преко кога би се продавала храна и пиће без уласка у сам угоститељски објекат. Притоме радници у угоститељском објекту морају да буду опремљени одговарајућом хигијенско-техничком опремом за спречавање ширења заразне болести.
Стога се ова одлука не односи само на ресторане и кафиће, већ и друге предузетнике (кладионице, аутоперионице, играонице…) који су омогућавали корисницима својих услуга да застолом или шанком конзумирају храну и пиће коју било купују или добијају бесплатно.
в) У складу с претходном одредбом, ограничава се радно време свих угоститељских објеката од08.00 до 16.00 часова.
г) Обуставља се приградски саобраћај, осим за потребе привреде, на основу посебних услова.
д) Радно време позивног, кол-центра у Општинској управи, који пружа информације за помоћграђанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07.00-16.00 часова, свакодневно.
ђ) У свим месним заједницама рад и дежурства одвијају се у периоду од 07.00 - 15.00часова, свакодневно.
 
2. ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:
- Општинском штабу за ванредне ситуације,
- свим субјектима цивилне заштите на територији општине.
 
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
                                                                                                                                            Владимир Бракус

Документ који се односи на обавезне мере везане за сахране и помене можете преузети ОВДЕ

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-2
Дана: 19. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА

 БРОЈ 2/2020

            За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:

а) Препоручује се послодавцима да процес рада и даље организују тако да сви који то раде могу да раде од куће. Уколико рад од куће није могућ, процес рада треба организовати тако да се строго поштују све хигијенско-техничке мере за спречавање ширења заразе (ограничен број људи у просторији, коришћење заштитних маски и сл.)

б) Грађани: самоизолација – без окупљања, без посета, без излазака из куће без преке потребе. Изузеци: када се иде у продавнице и апотеке, за шетање кућних љубимаца, бацање смећа. Лицима старијим од 70 година забрањује се излазак из домова, за њих све неопходне радње обављају млађи чланови породице и волонтери које ангажује Општински штаб за ванредне ситуације.

в) Пооштравају се мере које се односе на ограничавање јавног окупљања на отвореном и у затвореном простору. Окупљања су у оба случаја ограничена тако да дистанца између лица мора бити најмање два метра, као и да на површини од четири квадратна метра не може бити више од једног лица. Власници су у обавези да испед објекта назначе укупан број лица која могу боравити истовремено унутар тог објекта.  Од примене ове одлуке изузета су лица која због радне обавезе и специфичног начина организације рада објективно не могу применити ову меру. 

г) Ограничава се радно време свих угоститељских објеката (ресторана, кафића, барова и осталих угоститељских објеката) од 08,00  до 19,00 часова. У угоститељским објектима током радног времена дозвољено је присуство највише оноликог броја људи, прописаног претходном одредбом.

д) Радно време позивног кол центра у Општинској управи општине Нова Црња, који пружа информације за помоћ грађанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07,00 до 19,30 часова, свакодневно.

ђ)  Помоћ грађанима и даље организовати путем организације Црвеног крста, волонтера, добровољних ватрогасних друштава, јединица цивилне заштите опште намене.

е ) У свим месним заједницама организоваће се продужени рад, дежурства и кол-центри.
 

                   ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:

-  Општинском штабу за ванредне ситуације,

-   свим субјектима цивилне заштите на територији општине Нова Црња. 

 

ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ

ВЛАДИМИР БРАКУС     

На основу Закључка Владе Републике Србије 05 Број : 53-2561/2020 од 16. марта 2020. године, општина Нова Црња,

ОБАВЕШТАВА ГРАЂАНЕ:

1. Обуставља се рад са странкама путем непосредног контакта до дана престанка ванредног стања.

2.Са овим органом странке могу комуницират и путем:

-поште: Општина Нова Црња, ЈНА 110, 23218 Нова Црња

-e-mail: svetlana.pisarnica@gmail.com или

-телефоном на број: 023/815-030.

3. Поднесци грађана у писаном облику ће се преузимати у рад и када нису поднети на прописаним обрасцима.

На основу члана 3. Закона о пољопривредном земљишту „Сл.гласник РС“, број 62/06, 69/08, 41/09, 112/15 и 80/17), Одлуке о грађевинском земљишту у јавној својини Општине Нова Црња („Сл.лист општине Нова Црња“ бр. 11/16), члана 2. Одлуке о приступању поступку давања у закуп неизграђеног грађевинског земљишта у јавној својини Општине Нова Црња ради обављања пољопривредне-ратарске производње број I-461-10/18 од 18.06.2018. године („Сл. лист општине Нова Црња“ бр. 9/18), и члана 58. Статута општине Нова Црња („Сл. лист општине Нова Црња“ бр. 9/08, 16/12 и 16/15), председник општине Нова Црња је дана 20.06.2018. године, доноси

ОДЛУКУ

О РАСПИСИВАЊУ ЈАВНОГ ОГЛАСА ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП НЕИЗГРАЂЕНОГ

ГРАЂЕВИНСКОГ ЗЕМЉИШТА У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА

и расписује

О Г Л А С

ЗА ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ (ЛИЦИТАЦИЈУ) ЗА ЗАКУП НЕИЗГРАЂЕНОГ ГРАЂЕВИНСКОГ ЗЕМЉИШТА

У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА РАДИ ОБАВЉАЊА

ПОЉОПРИВРЕДНЕ-РАТАРСКЕ ПРОИЗВОДЊЕ

Комплетан документ можете преузети овде

Република Србија
Аутономна Покрајина Војводина
ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
Председник Општине
Број: I-464-9/18-2
Дана: 12.06.2018.године
Н  О  В  А   Ц  Р  Њ  А

 

            На основу члана 99. Закона о планирању и изградњи ("Сл. глaсник РС", бр. 72/2009, 81/2009 - испр., 64/2010 - oдлукa УС, 24/2011, 121/2012, 42/2013 - oдлукa УС, 50/2013 - oдлукa УС и 98/2013 - oдлукa УС, 132/2014 и 145/2014), чланова 19.-21. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС“ број 24/12,48/2015,99/2015 и 42/2017), Одлуке о грађевинском земљишту у јавној својини општине Нова Црња („Службени лист општине Нова Црња“ бр. 11/2016), Одлуке о приступању поступку отуђења неизграђеног грађевинског земљишта у јавној својини општине Нова Црња-к.п.7208, 7210,7211, к.о. Српска Црња бр. I-464-9/18 од 08.05.2018.године донете на основу Закључка о давању сагласности на Одлуку о приступању поступку отуђења неизграђеног грађевинског земљишта у јавној својини општине Нова Црња-к.п.7208, 7210,7211, к.о. Српска Црња („Службени лист општине Нова Црња“ бр. 5/2018) и члана 58. Статута општине Нова Црња ( „Сл. лист Општине Нова Црња“, бр. 09/2008, 16/2012 и 16/15), Председник општине дана 12.06.2018.године расписује:

 ЈАВНИ ОГЛАС ЗА ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ ЗА ОТУЂЕЊЕ (ПРОДАЈУ) НЕИЗГРАЂЕНОГ ГРАЂЕВИНСКОГ ЗЕМЉИШТА 

У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА - КАТАСТАРСКЕ ПАРЦЕЛЕ БР. 7208,7210,7211 к.о. Српска Црња 

Комплетан текст јавног огласа можете преузети овде

Образац за пријаву можете преузети овде

ЈАВНИ ПОЗИВ
ЗА УЧЕШЋЕ У ФИНАНСИРАЊУ ПРОГРАМА ОБУКЕ НА ЗАХТЕВ ПОСЛОДАВЦА У 2018. ГОДИНИ

Целокупан текст јавног позива можете преузети овде

Образац захтева можете преузети овде

ОПШТИНА НОВА ЦРЊА 

Расписује 

ЈАВНИ ПОЗИВ ПОСЛОДАВЦИМА ЗА ДОДЕЛУ СУБВЕНЦИЈЕ 

ЗА ОТВАРАЊЕ НОВИХ РАДНИХ МЕСТА У 2018. ГОДИНИ

 Целокупан текст јавног позива можете преузети овде

 Захтев за пријаву са бизнис планом можете преузети овде

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОДНЕТОМ ЗАХТЕВУ ЗА ОДЛУЧИВАЊЕ О ПОТРЕБИ ПРОЦЕНЕ УТИЦАЈА ПРОЈЕКТА НА ЖИВОТНУ СРЕДИНУ

Документ можете преузети овде

Обавештавамо све грађане који нису добили решење о рушењу објеката као почетак поступка озакоњења да се јаве у Општинску управу како би им се иста уручила.

Комплетан документ можете преузети овде