baner1
baner2
baner3
baner4
jezero
zito
mostic
vojvoda stepa

Председник општине Нова Црња

             Владимир Бракус

   ПОСЛЕДЊЕ ВЕСТИ

О Б А В Е Ш Т Е Њ Е

Општина Нова Црња је отварила посебан рачун за донације привредника и појединаца који исказују највиши степен друштвене одговорности 

комплетан документ са свим информацијама можете преузети овде

У СЛУЧАЈУ ОБАВЉАЊА НЕОПХОДНИХ ПОСЛОВА ИЗ ОБЛАСТИ СТОЧАРСТВА ТОКОМ ПЕРИОДА ЗАБРАНЕ КРЕТАЊA (20:00-05:00 ЧАСОВА), СВАКИ ПОЉОПРИВРЕДНИ ПРОИЗВОЂАЧ ЈЕ ДУЖАН ДА ПОДНЕСЕ ЗАХТЕВ ЗА ОДОБРЕЊЕ КРЕТАЊА СЕКТОРУ ЗА ПОЉОПРИВРЕДНУ ИНСПЕКЦИЈУ.

За даља упутсва посетите следећи линк: http://www.srednjobanatski.okrug.gov.rs/2020/03/22/dozvole-za-kretanje/
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА
ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-3
Дана: 23. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 
На основу Одлуке о проглашењу ванредног стања ("Сл. гласник РС" бр. 28/20), члана 5.Oдлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територији општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 4/20), чл. 58.Статута општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 09/08, 16/12, 16/15 и 2/19), председник општине Нова Црња, као командант Општинског штаба за ванредне ситуације дана 23.марта 2020.године, донео је

 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ
СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА БРОЈ 3 / 2020
 
За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:
а) Забрањује се рад свих објеката и локала изузев самопослуга,продавница хране и апотека.
Забрањује се кретање у свим парковима и јавним површинама намењеним за рекреацију и спорт.
Забрана јавног окупљања у затвореном простору пооштрена је тако да у затвореном простору неможе боравити више од 5 особа.
Трговинске радње, самопослуге, апотеке и слично не сматрају се јавним окупљањем узатвореном простору.
б ) Рад угоститељских објеката организовати у складу са донетом Одлуком о посебним мерама пружања услуга у области трговине на мало, која обухвата продају хране и пића. То неподразумева затварање угоститељских објеката, већ се угоститељима забрањује да своју делатност врше тако што би корисници услуга купљену храну и пиће конзумирали у самомобјекту или у башти угоститељског објекта.
То значи да грађанин може да купи храну и пиће „за понети“, а не може да купљену храну ипиће конзумира за столом или шанком у самом угоститељском објекту или у башти угоститељског објекта.
Уколико угоститељ жели да врши своју делатност за време трајања ванредног стања, неопходноје да успостави доставну службу која би испоручивала храну и пиће за понети или да организујешалтер преко кога би се продавала храна и пиће без уласка у сам угоститељски објекат. Притоме радници у угоститељском објекту морају да буду опремљени одговарајућом хигијенско-техничком опремом за спречавање ширења заразне болести.
Стога се ова одлука не односи само на ресторане и кафиће, већ и друге предузетнике (кладионице, аутоперионице, играонице…) који су омогућавали корисницима својих услуга да застолом или шанком конзумирају храну и пиће коју било купују или добијају бесплатно.
в) У складу с претходном одредбом, ограничава се радно време свих угоститељских објеката од08.00 до 16.00 часова.
г) Обуставља се приградски саобраћај, осим за потребе привреде, на основу посебних услова.
д) Радно време позивног, кол-центра у Општинској управи, који пружа информације за помоћграђанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07.00-16.00 часова, свакодневно.
ђ) У свим месним заједницама рад и дежурства одвијају се у периоду од 07.00 - 15.00часова, свакодневно.
 
2. ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:
- Општинском штабу за ванредне ситуације,
- свим субјектима цивилне заштите на територији општине.
 
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
                                                                                                                                            Владимир Бракус

Документ који се односи на обавезне мере везане за сахране и помене можете преузети ОВДЕ

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-2
Дана: 19. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА

 БРОЈ 2/2020

            За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:

а) Препоручује се послодавцима да процес рада и даље организују тако да сви који то раде могу да раде од куће. Уколико рад од куће није могућ, процес рада треба организовати тако да се строго поштују све хигијенско-техничке мере за спречавање ширења заразе (ограничен број људи у просторији, коришћење заштитних маски и сл.)

б) Грађани: самоизолација – без окупљања, без посета, без излазака из куће без преке потребе. Изузеци: када се иде у продавнице и апотеке, за шетање кућних љубимаца, бацање смећа. Лицима старијим од 70 година забрањује се излазак из домова, за њих све неопходне радње обављају млађи чланови породице и волонтери које ангажује Општински штаб за ванредне ситуације.

в) Пооштравају се мере које се односе на ограничавање јавног окупљања на отвореном и у затвореном простору. Окупљања су у оба случаја ограничена тако да дистанца између лица мора бити најмање два метра, као и да на површини од четири квадратна метра не може бити више од једног лица. Власници су у обавези да испед објекта назначе укупан број лица која могу боравити истовремено унутар тог објекта.  Од примене ове одлуке изузета су лица која због радне обавезе и специфичног начина организације рада објективно не могу применити ову меру. 

г) Ограничава се радно време свих угоститељских објеката (ресторана, кафића, барова и осталих угоститељских објеката) од 08,00  до 19,00 часова. У угоститељским објектима током радног времена дозвољено је присуство највише оноликог броја људи, прописаног претходном одредбом.

д) Радно време позивног кол центра у Општинској управи општине Нова Црња, који пружа информације за помоћ грађанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07,00 до 19,30 часова, свакодневно.

ђ)  Помоћ грађанима и даље организовати путем организације Црвеног крста, волонтера, добровољних ватрогасних друштава, јединица цивилне заштите опште намене.

е ) У свим месним заједницама организоваће се продужени рад, дежурства и кол-центри.
 

                   ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:

-  Општинском штабу за ванредне ситуације,

-   свим субјектима цивилне заштите на територији општине Нова Црња. 

 

ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ

ВЛАДИМИР БРАКУС     

На основу Закључка Владе Републике Србије 05 Број : 53-2561/2020 од 16. марта 2020. године, општина Нова Црња,

ОБАВЕШТАВА ГРАЂАНЕ:

1. Обуставља се рад са странкама путем непосредног контакта до дана престанка ванредног стања.

2.Са овим органом странке могу комуницират и путем:

-поште: Општина Нова Црња, ЈНА 110, 23218 Нова Црња

-e-mail: svetlana.pisarnica@gmail.com или

-телефоном на број: 023/815-030.

3. Поднесци грађана у писаном облику ће се преузимати у рад и када нису поднети на прописаним обрасцима.

У случају примене неопходних агротехничких мера, а посебно ради заштите засада од мраза, током периода забране кретањa (20:00 – 05:00 часова), сваки пољопривредни произвођач (власник или корисник засада или друге пољопривредне површине) је дужан да поднесе захтев за одобрење кретања Управи за заштиту биља на мејл Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. , односно на одговарајући број телефона, са приложеног списка, према одсеку односно округу за који се тражи дозвола за кретање. У наведеној пријави потребно је навести име и презиме лица број личне карте и адресу које ће се кретати у периоду од 20 до 05 часова, број пољопривредног газдинства, локацију где ће се спроводити агротехничке мере, као и време и дан када ће бити спроведене мере. Дозвола кретања ће важити само за наведени дан у периоду од 20 до 05 часова. Рок за одговор на поднети захтев је до 48 часова.

За Средњебанатски округ број телефона путем којег се може поднети пријава: 064/88-18-449

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20
Дана: 16. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А

 

На основу Одлуке о проглашењу ванредног стања ("Сл. гласник РС" бр. 28/20), члана 5. Oдлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територији општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 4/20 ), чл. 58. Статута општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 09/08, 16/12, 16/15 и 2/19), председник општине Нова Црња, као комадант Општинског штаба за вандредне ситуације, дана 16. марта 2020. године, донео је


ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА


За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:

а) Увођење ванредног стања не значи да престаје рад у привреди, приватном и јавном сектору. Препоручује се послодавцима да процес рада организују тако да сви који то могу раде од куће. Ако рад од куће није могућ, процес рада треба организовати тако да се строго поштују све хигијенско-техничке мере за спречавање ширења заразе (ограничен број људи у просторији, коришћење заштитних маски и сл);

б) Општина Нова Црња позива све послодавце на својој територији да у максималној мери свим својим запосленима омогуће рад од куће. Веома је важно да у овом тренутку покажемо солидарност и због тога апелујемо на послодавце да се понашају одговорно и имају неопходно разумевање за своје запослене. Ово се посебно односи на грађане чија деце престају да иду у вртиће и школе. Све друге појединости ће бити прецизиране у допунским актима који ће бити усвојени;

в) Грађани: самоизолација – без окупљања, без посета, без излазака из куће без преке потребе. Изузеци: када се иде у продавнице и апотеке, за шетање кућних љубимаца, бацање смећа. Препорука за лица старија од 65 година да уопште не излазе напоље, а да за њих све неопходне радње обављају млађи чланови породице;

г) Обим јавног саобраћаја у дневном режиму остаје исти као и до сада;

д) У потпуности се обуставља рад свих образовних институција;

ђ) Ограничава се радно време угоститељских објеката (ресторана, кафића, барова и осталих угоститељских објеката) од 8 до 20 часова. У угоститељским објектима током радног времена у затвореним просторијама дозвољено је присуство највише педесет лица, заједно са особљем објеката.
е) Спортски савез општине Нова Црња прекинуће рад свих спортских објеката на територији општине;

ж) Општинска управа општине Нова Црња, јавна предузећа и установе чије је оснивач општина Нова Црња, су дужне да омогуће рад од куће тешким хроничним болесницима и лицима старијим од 60 година;

з) Општински штаб за ванредне ситуације је дужан да хитно формира позивни, кол-центар с циљем пружања информација за помоћ грађанима, као и координације рада са месним заједницама. Задатак центра је организовање помоћи најстаријим суграђанима у виду доношења намириница и лекова на кућну адресу и организовања лекарске помоћи;

и) Одељење за привреду и локално економски развој општинске управе општине Нова Црња спроводиће појачани надзор над свим објектима затвореног типа који примају више од 50 особа, у складу са одлуком Владе Републике Србије од 15. марта;

ј) Помоћ грађанима организоваће се путем: организације Црвеног крста, волонтера, добровољних ватрогасних друштава, јединица цивилне заштите опште намене и других организација и субјеката;

к) У месним заједницама организоваће се продужени рад, дежурства и кол-центри;

л) У буџету општине Нова Црња обезбедиће се неопходна финансијска средства за набавку средстава за дезинфекцију, хигијену, неопходних медицинских средстава, намирница за доставу најстаријим суграђанима.


ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:
Општинском штабу за ванредне ситуације,
свим субјектима цивилне заштите на територији општине Нова Црња.

ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
ВЛАДИМИР БРАКУС

Саопштење о почетку рада кол-центра Општинске управе општине Нова Црња и броју телефона

 

На основу Одлуке о неопходним мерама и безбедности и заштити становништва и материјалних добара, коју је дана 16.03.2020. године донео председник општине, као командант Општинског штаба за ванредне ситуације Општинска управа општине Нова Црња отвара позивни или кол-центар, са циљем пружања информација за помоћ грађанима, као и координације рада са месним заједницама. 


Број телефона кол-центра је 062-310-886


Кол-центар отворен је данас до 22 сата, а од сутра свакога дана од 07 - 22 сата

По потреби ће од сутра бити уведени и додатни бројеви телефона.

ОПШТИНСКА УПРАВА ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА

Република Србија
Аутономна Покрајина Војводина
ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
Председник општине
Број: 1-464-20/19-2
Дана: 06.03.2020.roдине
НОВА ЦРЊА

На основу члана 99. Закона о планирању и изградњи („Службени гласник РС“, бр. 72/2009, 81/2009-испр., 64/2010- одлука УС, 24/2011,121/2012,42/2013-одлука УС, 50/2013-одлука УС, 98/2013-одлука УС, 132/2014, 145/2014, 83/2018, 31/2019, 37/2019-др.закон и 9/2020), чл. 19. и 20. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Сл. гласник РС“, бр. 16/2018), Одлуке о грађевинском земљишту у јавној својини општине Нова Црња („Службени лист општине Нова Црња“ бр. 6/2019), Програма отуђења и давања у закуп грађевинског земљишта у јавној својини на територији општине Нова Црња за 2019. годину Црња („Службени лист општине Нова Црн>а“ бр. 8/19 и 21/19) и чл.7. Одлуке о приступању поступку отуђења неизграђеног грађевинског земљишта у јавној својини општине Нова Црња- катастарске парцеле бр.2906/9 и 2906/10 к.о.Нова Црња- (“Сл. лист Општине Нова Црња”, бр. 21/2019), Председник општине дана 06.03.2020.године расписује:

ЈАВНИ ОГЛАС ЗА ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ ЗА ОТУЂЕЊЕ (ПРОДАЈУ) НЕИЗГРАЂЕНОГ ГРАЂЕВИНСКОГ ЗЕМЉИШТА У ЈАВНОJ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА -КАТАСТАРСКЕ ПАРЦЕЛЕ БР.2906/9 И 2906/10, К.О. НОВА ЦРЊА-


Комплетан документ можете преузети овде

Образац пријаве можете преузети овде

Република Србија
Аутономна Покрајина Војводина
Општина Нова Црња
Општинска управа Нова Црња
Број: III-01-208-28/20
Дана: 04.03.2020.године

На основу члана 14. став 1. и члана 15. и 21. Закона о јединственом бирачком списаку („Сл. гласник РС, бр.104/09 и 99/11) и тач. 9 и 10. Упуства за спровођење Закона о јединственом бирачком списку („Службени гласник РС“, бр.15/12 и 88/18), Општинска управа Општине Нова Црња,

ИЗЛАЖЕ НА УВИД

ДЕО ЈЕДИНСТВЕНОГ БИРАЧКОГ СПИСКА ЗА ПОДРУЧЈЕ

ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА

Део јединственог бирачког списка за територију општине Нова Црња изложен је у седишту Општинске управе општине Нова Црња, канцеларија бр.2, други спрат , улица ЈНА број 110.

Увид у део Јединственог бирачког списка врши се путем рачунарске опреме уношењем јединственог матичног броја грађана у циљу провере да ли је грађанин уписан у бирачки списак и да си су уписани подаци тачни.

Захтев за промене у делу ЈБС грађани са пребивалиштем,односно интерно расељена лица са боравиштем на територији општине Нова Црња могу поднети општинској управи Нова Црња од 8,00 до 14,00 часова сваког радног дана најкасније до дана закључења бирачког списка 10. април 2020.године.

Након закључења бирачког списка, па све до 72 часа пре дана избора, упис бирача у бирачки списак врши Министраство надлежно за послове управе. Захтев за промене у бирачком списку може се поднети непосредно надлежном Министраству или Општинској управи.

Од проглашења изборне листе, право на увид и подношење захтева за промене у бирачком списку има и подносилац изборне листе или лице које он овласти,по истом поступку по коме то право имају грађани. Уз захтев се прилажу овлашћење и потребни докази.

Грађани могу од расписивања избора за народне посланике Народне скупштине до најкасније пет дана пре дана закључења бирачког списка 04. априла 2020. године поднети захтев да се у бирачки списак упише податак да ће на предстојећим изборима гласати по месту боравишта на територији општине Нова Црња (изабрано место гласања). Изабрано

место гласања не може бити на територији јединице локалне самоуправе на којој бирач има пребивалиште, односно боравиште за интерно расељена лица. Овај податак не може се мењати до окончања изборног поступка.

Посебно се позивају грађани са пребивалиштем на територији општине Нова Црња, који ће до 26.04.2020. године стећи пунолетство, самим тим и бирачко право, да изврше увид у бирачки списак и по потреби захтевају неопходне промене у бирачком списку уз потребне доказе.

У поступку вршења увида у бирачки списак лице овлашћено за ажурирање бирачког списка, лице за пружање техничке подршке општинске управе и овлашћено лице подносиоца изборне листе дужни су да поступају у складу са законом којим се уређује заштита података о личности.

Увид у јединствени бирачки списак може се извршити и електронским путем на званичној интернет страници Министарства државне управе и локалне самоуправе www.mduls.gov.rs/registri/jedinstveni-biracki-spisak, уношењем података о јединственом матичном броју грађана.

 

НАЧЕЛНИК ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ ВАЊА РАВИЋ

ОВАЈ ДОКУМЕНТ НА МАЂАРСКОМ ЈЕЗИКУ МОЖЕТЕ ПРЕУЗЕТИ ОВДЕ